SÅ FUNGERAR DET

Bli kontaktad

Qleanoappen

Appen lanseras inom kort! Till dess kan du köpa våra tjänster via telefon, mail och chatten här på vår hemsida.

1. En första kontakt tas

Det börjar allt som oftast med att du kommit på att du vill ha städhjälp hemma hos dig och att du börjar leta efter ett städbolag som finns på just din ort och kan utföra det uppdrag du vill ha hjälp med. Sökandet kan ta mycket tid och när du hittat ett bolag som känns rätt är det inte säkert att de kan utföra uppdraget du vill ha hjälp med när du vill ha hjälpen. Vi på Qleano har under flera år jobbat med att serva kunder från Ystad i söder till Kiruna i norr och vi ser till så att du får ut rätt städteam för ditt specifika uppdrag. Du blir inte uppringd av massor av olika leverantörer och du slipper försöka förstå dig på en handfull olika offerter. Vi blir den enda kontakt du behöver vända dig till oavsett var du vill ha städat, när du vill ha det utfört eller vilken typ av städning du önskar hjälp med. Ring, maila eller chatta med oss så ser vi till att du får en kvalitativ städning med hög servicenivå. Vårt uppdrag är att hjälpa dig till en enklare vardag. Testa oss gärna!

2. Alltid fast pris

När vi har vår första kontakt med dig, oavsett om det sker via telefon, mail, chatt eller om du väljer att boka direkt via webben, så ger vi dig ett fast pris på ditt uppdrag. Detta för att du ska få total kostnadskontroll och slippa oroa dig för att priset sticker iväg. Du kan även ges möjligheten att jämföra olika städteam sinsemellan, allt för att hitta lösningen som är bäst för just dig. En annan fördel är att vi med vårt stora kvalitétssäkrade nätverk av städteam nästan alltid kan hjälpa dig med det uppdrag du vill ha hjälp med. Priset du får av oss är alltid angivet efter det att Rut-avdraget är avräknat. Vad som ingår i de olika uppdragen finns angivet i den checklista du får vid bokningen, även om vi självfallet gör detta väldigt tydligt innan du lägger din bokning.

3. Vi kommer & städar

Efter att du bokat in ditt uppdrag via oss på Qleano får du en bokningsbekräftelse med all nödvändig information om uppdraget. Självfallet kan du alltid kontakta oss och vår kundsupport, så hjälper vi dig med alla frågor du kan tänkas ha. Våra städteam blir meddelade om uppdraget i god tid och vid bokningen så har du och vi kommit överens om hur vi ska göra med nyckelöverlämningen. Våra erfarna städpatruller kommer sedan ut till uppdraget med all utrustning som behövs för att åstadkomma ett skinande rent hem. Efter att vi städat klart gör vi en sista besiktning innan nyckelöverlämning och utcheckning. Om du mot förmodan inte är nöjd med uppdraget kan du göra en reklamation upp till 48 timmar efter det att vi avslutat städningen. Det gör du genom att kontakta vår kundtjänst, som i sin tur koordinerar åtgärden tillsammans med städteamet.

4. Klart

Om du betalar via faktura skickas den ut en dag efter utfört arbete. Betalar du via kort så dras pengarna samma dag eller dagen efter att uppdraget blivit utfört. Om du har återkommande städning via Qleano får du en samlingsfaktura vid varje månadsslut. Vi försöker att alltid ta kontakt via mail eller telefon efter utfört uppdrag för att kolla hur din kundupplevelse varit. När vi är klara och du satt betyg på utförandet väljer du när du vill ha hjälp nästa gång. Kanske vill du till och med rekommendera en vän att anlita Qleano? Vårt mål är att göra det så enkelt som möjligt för dig som kund att beställa städning till hemmet. Därför tar vi gärna emot feedback du har kring kundupplevelsen så att vi och utförande städteam får möjlighet att förbättra oss. Alla frågor, funderingar, feedback och tankar kan du skicka in via mail, via vår chatt eller via telefon så att vi kan använda det till något konstruktivt.

Bli kontaktad

Qleanoappen

Appen lanseras inom kort! Till dess kan du köpa våra tjänster via telefon, mail och chatten här på vår hemsida.

Bli kontaktad